Asiaskasrekisterin tietosuojaseloste
1. Rekisterinpitäjä
Cafelatte Lifestyle (y-2239041-7) Tapionaukio 4, 02100 Espoo
2. Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa
Nimi: Leea af Heurlin-Aktan
Sähköposti: leea@cafelatte.fi
3. Rekisterin nimi
cafelatte.fi
4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus ja oikeusperuste
Henkilötietoja käsitellään:
⦁ Rekisterinpitäjän, rekisterinpitäjään asiakassuhteessa olevan ja rekisteröidyn välisen sopimuksen täytäntöönpanemiseksi
⦁ Palvelujen myynnissä, markkinoinnissa ja suoramarkkinoinnissa
⦁ Asiakassuhteiden ylläpitämisessä, hoitamisessa ja kehittämisessä
⦁ Tilauksien hallinta ja käsittely
⦁ Rekisteröidyn cafelatte.fi -palveluun rekisteröitymisen yhteydessä antaman suostumuksen perusteella asiakkuuden hoitamiseen ja mahdollistamiseen.
Tietoja voidaan lisäksi käyttää rekisterinpitäjän muissa omissa rekistereissä sekä oman toiminnan suunnittelu-, tilastointi sekä kehittämistarpeissa. Rekisterissä käsiteltäviä tietoja voidaan käyttää myös profilointiin ja markkinointi-/asiakasviestinnän kohdentamiseen rekisteröityä kiinnostavaksi.
5. Rekisterin henkilöryhmät sekä tietosisältö
Henkilöryhmät, joiden tietoja voidaan käsitellä ovat rekisterinpitäjään sekä rekisterinpitäjään asiakassuhteessa olevat cafelatte.fi -palvelun käyttäjät.
Rekisteriin kerätään ja talletetaan rekisteröidystä seuraavat henkilötiedot:
⦁ etu- ja sukunimi
⦁ yhteystiedot (mm. osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite)
⦁ asiointitiedot
6. Henkilötietojen säilytysaika
Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeen rekisterinpitäjän, rekisteröidyn sekä rekisterinpitäjään asiakassuhteessa olevan sopimuksen täytäntöönpanemiseksi ja sopimuksesta mahdollisesti aiheutuvista velvoitteista vastaamiseksi sekä lisäksi rekisteröidyn asiakkuuden hoitamiseksi. Tiedot poistetaan, kun niiden em. säilytysaika on päättynyt.
7. Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteriin talletettavat tiedot saadaan rekisterinpitäjän omasta toiminnasta sekä rekisteröidyiltä itseltään mm. rekisteröintien sekä tilaus, maksu- ja palvelutapahtumien yhteydessä. Rekisteriä päivitetään rekisteröidyiltä eri vaiheissa saaduilla tiedoilla. Henkilötietoja voidaan kerätä ja päivittää myös maksullisista osoiterekistereistä ja muista vastaavista rekistereistä.
8. Tietojen säännönmukaiset luovutukset
Asiakkuusrekisteristä voidaan luovuttaa henkilötietoja voimassaolevan lain sallimissa rajoissa rekisterinpitäjän yhteistyökumppaneille sekä asiakassuhteessa oleville mm. sopimuksen täytäntöönpanemiseksi sekä palvelujen myynnin toteuttamista varten. Lisäksi rekisteritiedot siirretään em. määritellylle henkilötietojen käsittelijälle.
9. Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
Rekisteristä ei siirretä tietoja EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.
10. Rekisterin suojauksen periaatteet
Tietoja säilytetään teknisesti suojattuina. Fyysinen pääsy tietoihin on estetty kulunvalvonnan sekä muiden, tarpeellisten turvatoimien avulla. Käyttöoikeudet asiakasrekisteriin annetaan rekisterinpitäjän työntekijöille siinä laajuudessa kuin kunkin työtehtävät sitä edellyttävät ja katsotaan tarpeenmukaiseksi. Käyttäjiä sitoo vaitiolovelvollisuus.
Rekisteriä ylläpidetään rekisterinpitäjän tiloissa tietoteknisillä laitteilla ja järjestelmillä, joissa on asian- ja ajanmukaiset tieto- ja tietoturvatekniset suojausjärjestelmät.
11. Rekisteröidyn oikeudet
Rekisteröidyllä on oikeus pyytää rekisterinpitäjältä pääsy häntä itseään koskeviin henkilötietoihin sekä pyytää ko. tietojen oikaisemista, poistamista taikka käsittelyn rajoittamista tai vastustaa käsittelyä tai profilointia, mikäli rekisterinpitäjällä ei ole perusteltua syytä tätä vastustaa esimerkiksi rekisterinpitäjän sopimuksen toteuttamista varten tai muutoin oikeutetun edun turvaamiseksi. Lisäksi rekisteröidyllä on oikeus siirtää tiedot järjestelmästä toiseen.
Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa itseään koskevat rekisteritiedot ja tarvittaessa saada korjattua hänestä rekisterissä olevat tiedot.
Rekisteröidyn oikeudet tulee toteuttaa kirjallisena rekisterinpitäjälle ja siten, että rekisterinpitäjä varmasti voi varmistua rekisteröidyn henkilöllisyydestä oikeuksiensa toteuttamiseen. Siltä osin kuin henkilötietojen käsittely perustuu rekisteröidyn suostumukseen, oikeus peruuttaa suostumus milloin tahansa tämän vaikuttamatta suostumuksen perusteella ennen sen peruuttamista suoritetun käsittelyn lainmukaisuuteen.
Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus henkilötiedon käsittelystä valvontaviranomaiselle.
12. Tiedon korjaaminen sekä muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
Rekisterinpitäjä poistaa, oikaisee tai täydentää oma-aloitteisesti tai rekisteröidyn perustellusta vaatimuksesta rekisterissä olevan virheellisen, puutteellisen tai vanhentuneen tiedon ilman aiheetonta viivytystä.
Rekisteröidyn tulee tehdä oikaisupyyntö kirjallisesti. Pyyntö tulee yksilöidä ja perustella, mitä tietoa vaaditaan korjattavaksi, mikä on asiakkaan mielestä oikea tieto ja millä tavoin korjaus pyydetään tekemään.
Rekisteröidyllä on lisäksi oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä häntä koskevia tietoja suoramainontaa sekä sähköistä suoramarkkinointia varten.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 27.3.2020 alkaen.
Cafelatte Lifestyle (Y2239041-7) verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Cafelatte Lifestyle on suomalainen yritys, jonka myymälä sijaitsee Kauppakeskus Ainoassa, Tapiolassa, Espoossa.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpotilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Cafelatte Lifestyle
tilaukset@cafelatte.fi
tel 044 231 8823
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä, koosta ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon.
Postipaketin hinta määräytyy painon ja paketin koon mukaan.
Nouto Postin, Matkahuollon tai PostNordin pakettipisteeltä maksaa noin
Kotiinkuljetus maksaa noin
Suurempien ja hankalanmuotoisten tuotteiden toimitus ja toimituksen hinta sovitaan erikseen.
Muissa tapauksissa, jos toimituskulut ovat epäselvät, ota yhteyttä meihin sähköpostitse info@cafelatte.fi tai 040 5217836.
Toimitamme tilaukset vain kirjeenä tai pakettina, jota voi seurata lähetystunnuksella.
NOUTO MYYMÄLÄSTÄ
Tilatut tuotteet voit myös noutaa toimituskuluitta myymälästämme 10 vuorokauden sisällä siitä, kun olet saanut meiltä Tuote noudettavissa -ilmoituksen. Lähetämme siis sähköpostitse ilmoituksen, kun tilaus on valmiina noudettavissa. Jos haluat noutaa tuotteet myöhemmin kuin 10 vuorokauden sisällä, olethan meihin yhteydessä.
Haluamme säästää luontoa, joten pakkaamme lähetykset pääosin kierrätyslaatikoihin.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
TOIMITUSAIKA
Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta kolmeen (1-3) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä. Ilmoitamme myös, jos toimitusaika on arvioitua pidempi.
Asiakkaalla on verkkokauppaostoissa Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Elintarvikkeilla eikä hygieniatuotteilla eikä ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Voit palauttaa verkkokaupasta ostamasi tuotteet meille kaupalle ilman palautuskuluja. Postin kautta tulleista palautuksesta perimme palautuksesta meille aiheutuneet palautuskulut (tyypillisesti 8,90eur).
Myymälässä tehdyissä ostoissa meillä 14 vuorokauden vaihto-oikeus kuittia ja myyntikuntoista tuotetta vastaan. Myymälässä tehdyissä ostoissa alennustuotteilla, elintarvikkeilla ja hygieniatuotteilla ei ole vaihto-oikeutta.
PALAUTUSOHJE, KUN PALAUTAT TUOTTEEN/TUOTTEET POSTITSE
Jos olet palauttamassa tuotetta, ilmoita siitä meille sähköpostitse tilaukset@cafelatte.fi ennen lähettämistä. Pyydettäessä saat meiltä vielä erikseen ohjeet, joita seuraamalla voit palauttaa lähetyksen.
Pakkaa palautettava tuote hyvin ja lisää lähetykseen tuotteen mukana tullut kuitti/lähetyslista tai kopio siitä.
Kirjoita paketin päälle alla oleva, vedä selkeästi yli kaikki paketin päällä olevat aikaisemmat lähetys/osoitetiedot - ja vie paketti Postiin. Palautukset hoitaa meillä aina Posti.
Asiakaspalautus 658965
Cafelatte Lifestyle
Tapionaukio 4, 02100 Espoo
puh. 044 231 8823
Lisää paketin päälle myös omat lähetystietosi.
Kun myyntikuntoinen tuote on saapunut meille kaupalle, palautamme rahat tilillesi Paytrailin kautta mahdollisimman nopeasti. Rahapalautuksen käsittelyyn menee pankistasi riippuen muutama pankkipäivä. Palautuksesta perimme palautuksesta meille aiheutuneet toimituskulut (tyypillisesti 8,90eur).
Muilla tavoin palautettuja lähetyksiä emme ota vastaan. Emme myöskään vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
Posti tai Matkahuolto säilyttää pakettia 7 päivää, jonka jälkeen se palautuu meille. Noutamatta jätetystä paketista veloitamme 25 euron käsittelymaksun tai meille aiheutuneet toimitus- ja palautuskulut. Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti tilaukset@cafelatte.fi osoitteeseen. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.