Meistä

Cafelatte kuvaa tunnelmaa ja värimaailmaa, joka myymälässämme vallitsee. Tuomme skandinaavista tyyliä ja tunnelmaa koteihin ja vapaa-ajan koteihin. Naistenvaatteet on harkiten valittu tunnelmaamme sopivaksi, ja löydät meiltä laajan valikoiman naistenvaatteita niin arkeen kuin juhlaan.

…..ja vielä pala Cafelatten historiaa

Olen Leea. Unelmoija ja sisustaja. Kahden lapsen äiti ja yhden miehen vaimo. Koulutukseltani olen aikuiskasvatustieteilijä, ja olen tehnyt aikaisemman työurani Nokiassa toiminnankehityksen parissa.

Vuonna 2009 päätin lähteä kokemaan siipiäni toimistotöiden ulkopuolelle, ja perustin Cafelatte Lifestylepuodin lapsuudenkotini pihamaalle. Koin, että elämänvaiheeni, jossa lapset ovat vielä pieniä on niin lyhyt, että halusin entistä enemmän joustavuutta työn tekemiseen ja aikatauluihin. Halusin myös työhöni enemmän konkretiaa, selkeitä alkuja ja loppuja. Entisöintiharrastukseni ja kiinnostukseni sisustukseen saivat työpohdinnassani ison roolin.

Olin jo pidemmän aikaa pohtinut yrittäjyyttä ja oman liikkeen perustamista, ja kun idea vihdoin minulle kirkastui ymmärsin, että tilaisuus ja tilat toiminnalle olivat lähempänä kuin osasin kuvitellakaan. Näin lähti Cafelatten ajatus elämään ja kehittymään kohti tulevaisuuttaan..

Vuoden 2015 lopussa avasimme Kartanopuodin rinnalle uuden suuremman ja helpommin tavoitettavan Cafelatte Lifestyle -myymälän Tapiolaan, Kauppakeskus Ainoan ensimmäiseen kerrokseen. Rakensimme tunnelmallisen, valoisan ja raikkaan kauppakeskuspuodin, jossa viihdytään niin arjessa kuin vapaalla. Muutimme samassa kerroksessa suurempiin tiloihin vuoden 2019 lopussa, ja löydät meidät nyt Ainoan uudelta puolelta, kivalta sisustusaukiolta, ensimmäisestä kerroksesta.

Cafelatte Kartanopuodin kanssa siirryimme vuoden 2017 alusta tapahtuma- ja sesonkimoodiin. Kartanopuodilla on muutaman kerran vuodessa kiva myyntitapahtuma.

Lapsuudenkotini ja sukukartanomme tarina Espoon Leppävaarassa alkaa vuodesta 1911, jolloin isoisäni vanhemmat muuttivat Leppävaaraan. Noista ajoista lähtien tilalla on harjoitettu maataloutta kaalin ja raparperin viljelystä perunaan, lanttuun, vehnään, rypsiin – ja jopa viskiohraan, jota Lahden Polttimon kautta vietiin aina Skotlantiin saakka. Viljelyn lisäksi tilalla oli parhaimmillaan 40 lypsylehmää, 12 työhevosta sekä kanoja.

Maataloustöiden tekemiseksi, tilalta löytyi myös pieni saha sekä pärehöylä, joiden avulla työstettiin tarvittavat rakennustarvikkeet oman metsän puista. Maatalous tilalla lopetettiin pikkuhiljaa vuoteen 1986 mennessä. Myös tilan maat vähitellen myytiin ja nykyinen maa rajautuukin kumpuun kartanon ympärillä.

Nuorena tyttönä olen itsekin ollut useana kesänä töissä raparperipellolla. Nämä muistot ja kokemukset mielessä rakennan Cafelatte Lifestylepuotia lapsuudenkotini pihamaalle suurella sydämellä.

…………………………………………

Tervetuloa tutustumaan meihin!

Cafelatte crew: Leea, Satu, Alli, Susanna, Maarit sekä kesällä Julianna <3

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 27.3.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Cafelatte Lifestyle (Y2239041-7) verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Cafelatte Lifestyle on suomalainen yritys, jonka myymälä sijaitsee Kauppakeskus Ainoassa, Tapiolassa, Espoossa.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpotilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Cafelatte Lifestyle

info@cafelatte.fi

044 231 8823

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Postipaketin hinta määräytyy painon mukaan.

Nouto Postin tai Matkahuollon pakettipisteeltä

  • 2kg 8,00€
  • 10kg 10,00€
  • 30kg 20,00€

Kotiinkuljetus

  • 2kg saakka 12eur
  • 10kg saakka 20eur
  • 20kg saakka 25eur

Suurempien ja hankalanmuotoisten tuotteiden toimitus Matkahuolloin Bussipakettina. Kysy hintaa erikseen.

Muissa tapauksissa, jos toimituskulut ovat epäselvät, ota yhteyttä meihin sähköpostitse info@cafelatte.fi tai 040 5217836.

Toimitamme tilaukset vain kirjeenä tai pakettina, jota voi seurata lähetystunnuksella.

NOUTO MYYMÄLÄSTÄ

Lähetykset voidaan myös noutaa toimituskuluitta myymälästämme. Lähetämme sähköpostitse ilmoituksen, kun tilaus on valmiina noudettavissa.

Haluamme säästää luontoa, joten pakkaamme lähetykset pääosin kierrätyslaatikoihin.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

TOIMITUSAIKA

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kolmesta- seitsemään (3-7) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.

Palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksesta perimme 10eur käsittelymaksun tai palautuksesta aiheutuneet toimituskulut (postimaksu).

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, pankkitilinumerosi

sekä kopio Cafelatte Lifestylen tilausvahvistuksesta

Palautusosoite

Cafelatte Lifestyle

Tapionaukio 4, 02100 Espoo

Jos olet palauttamassa tai vaihtamassa tuotetta, ilmoita siitä meille joko sähköpostitse info@cafelatte.fi ennen lähettämistä, niin saat meiltä palautustunnuksen ja ohjeet, joita seuraamalla voit palauttaa lähetyksen. Kun palautus on saapunut kaupalle, rahat palautetaan tilillesi palautuksen vastaanoton, käsittelyn ja hyväksynnän jälkeen mahdollisimman nopeasti. Vähennämme palautettavasta summasta 10eur tai meille aiheutuneet palautuksen toimituskulut.

Muilla tavoin palautettuja lähetyksiä emme ota vastaan. Emme myöskään vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Lunastamaton paketti

Posti tai Matkahuolto säilyttää pakettia 7 päivää, jonka jälkeen se palautuu meille. Noutamatta jätetystä paketista veloitamme 20 euron käsittelymaksun tai aiheutuneet toimitus- ja palautuskulut. Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja palautuskulut.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.